Escolas en contornas rurais en Galicia: horizonte difícil / horizonte posible
Contido principal do artigo
Resumo
As escolas nas contornas rurais en Galicia teñen un presente complexo e un difícil, aínda que posible, horizonte. Na procura de comprender e interpretar esta realidade o autor realiza unha viaxe xenealóxica e histórica sobre a presenza escolar nos contornos rurais de Galicia, partindo das décadas finais do século XIX, a través do tempo de certa alborada dos pasados anos vinte-trinta e do posterior franquismo, achegándose ao presente, que sitúa entre o colapso e a renovación, que significa dignificación das contornas humanas e das escolas rurais, a condición de acometer o conxunto de iniciativas políticas, económicas e culturais que aquí se indican.
http://dx.doi.org/10.15304/ie.24.2154
Palabras chave
Detalles do artigo
Artigos máis lidos do mesmo autor/a(s)
- Antón Costa Rico, O ICE da USC (Cursos 1991-92 a 1993-94). Arelas, propósitos, realidades e consecuencias , Innovación educativa: No 25 (2015): Os Institutos de Ciencias da Educación. Investigación, innovación e formación dende a súa creación ata a actualidade
- Antón Costa Rico, Luis F. Iglesias (1915-2010), pedagogo latinoamericano, Galicia e Nova Escola Galega, con Jesualdo ao fondo , Innovación educativa: No 26 (2016): Xénero e educación: a educación das mulleres, o longo camiño cara á igualdade
- Antón Costa Rico, Célestin e Élise Freinet: unha pedagoxía do século xx que se renova no presente , Innovación educativa: No 29 (2019): Respostas educativas innovadoras ao cambio climático
- Antón Costa Rico, A Facultade de Ciencias da Educación da USC (1974-2024): Entre a historia, a memoria e a crónica , Innovación educativa: No 34 (2024): 50 Aniversario dos Estudos de Pedagoxía en Galicia (1974-2024)