Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Toggle navigation
Inicio
Número en curso
Último número
Números anteriores
Acerca de...
Acerca do Xornal
Equipo editorial
Declaración de privacidade
Contacto
Envíos
rev{USC}
Rexistro
Iniciar sesión
English
Español
Galego
Português (Portugal)
Inicio
Arquivos
No 26 (2016)
No 26 (2016)
Xénero e educación: a educación das mulleres, o longo camiño cara á igualdade
DOI:
https://doi.org/10.15304/ie.26
Publicado:
2016-11-14
Táboa de contidos
Introdución
Presentación
Eulogio Pernas Morado
Publicado
07-12-2016
Traballos por invitación
Presentación do tema. Xénero e educación: a educación das mulleres, o longo camiño cara á igualdade
Raquel Vázquez Ramil
María Josefa Mosteiro García
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3680
Publicado
14-11-2016
La educación femenina en Galicia a finales del Antiguo Régimen
Ana María Sixto Barcia
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3589
Publicado
14-11-2016
Desde la moda al feminismo: mujeres y prensa pedagógica (Italia, s. XIX)
Antonella Cagnolati
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3599
Publicado
14-11-2016
El modelo de mujer formado en los colegios religiosos
María Fernanda Piñero Sampayo
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3581
Publicado
14-11-2016
Una iniciativa pública de capacitación profesional femenina en el primer tercio del siglo XX: la Escuela del Hogar y Profesional de la Mujer de Madrid
Maria Dolores Cotelo Guerra
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3607
Publicado
14-11-2016
Unha oportunidade de estudo para a muller: os idiomas, de verniz cultural a cuestión profesional (1910-1936)
Raquel Vázquez Ramil
Ángel Serafín Porto Ucha
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3579
Publicado
14-11-2016
Tradición y modernidad. Espacios de poder de las mujeres en el mundo rural durante el franquismo
Sara Ramos Zamora
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3631
Publicado
14-11-2016
Mujeres académicas y el reto de la internacionalización
Estrella Montes López
Tamar Groves
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3677
Publicado
14-11-2016
Identidades, género y educación: memoria educativa y la formación social de la identidad en educadoras en Brasil
Rita Maria Radl Philipp
Shirlene Santos Mafra Medeiros
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3637
Publicado
14-11-2016
La reproducción de microculturas patriarcales y masculinidades hegemónicas a través del Teen Pop
Jorge García Marín
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3646
Publicado
14-11-2016
Xénero e investigación en educación
Mª Josefa Mosteiro García
Ana Mª Porto Castro
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3639
Publicado
14-11-2016
E ti…, educas ou coeducas?: unha ollada pedagóxica dende un proxecto integrador
Raquel Mariño Fernández
Ana Isabel Álvarez Vázquez
Xulia Quintela Gallego
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3671
Publicado
14-11-2016
Artigos
El niño hiperactivo y las polémicas en torno al diagnóstico y al tratamiento del TDAH
Manuel Isorna Folgar
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.2913
Publicado
07-12-2016
Iniciativas de educación para a igualdade na administración local: unha análise dos plans de igualdade municipais
Beatriz García Antelo
Mª del Rosario Castro González
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3007
Publicado
07-12-2016
Competencias en TIC del profesorado en Galicia: variables que inciden en las necesidades formativas.
Josefa Carmen Fernández de la Iglesia
María Carmen Fernández Morante
Beatriz Cebreiro López
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3256
Publicado
07-12-2016
Los Mapas Conceptuales como Estrategia de Aprendizaje en la Enseñanza Universitaria
Alicia Pérez-Albéniz Iturriaga
Beatriz Lucas-Molina
Irene Solbes Canales
Sonsoles Calderón López
Gemma Martín Seoane
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3449
Publicado
07-12-2016
La enseñanza con dos profesores en el aula como medio para el desarrollo de la capacidad investigadora del alumno/a de postgrado: aprendizaje de las aplicaciones SIG en arqueología
María Mar Zamora Merchán
Javier Baena Preysler
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3458
Publicado
07-12-2016
Experiencia formativa en el uso didáctico de la realidad aumentada con estudiantes del máster de formación del profesorado en educación secundaria en la Universidad de Málaga
Noelia Margarita Moreno Martínez
Juan José Leiva Olivencia
Eloy José López Meneses
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3611
Publicado
07-12-2016
Luis F. Iglesias (1915-2010), pedagogo latinoamericano, Galicia e Nova Escola Galega, con Jesualdo ao fondo
Antón Costa Rico
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.26.3678
Publicado
07-12-2016
Documentación
Reseña: Santos Rego, M.A. (ed.) (2016). A investigación educativa en Galicia 2002-2014. Vigo: Galaxia.
Julio Torrado Quintela
Publicado
07-12-2016