O ICE da USC (Cursos 1991-92 a 1993-94). Arelas, propósitos, realidades e consecuencias
Contido principal do artigo
Resumo
Neste texto descríbense a organización estrutural e funcional do ICE da USC no comezo dos pasados anos noventa, indícanse os programas de acción desenvolvidos, as limitacións contextuais e propias da Institución e as consecucións máis apreciables. O texto, escrito por quen tivo responsabilidades directivas na Institución, serve ademais para realizar unha reflexión crítica sobre a funcionalidade do Instituto de Ciencias da Educación da USC e para propoñer unha desexable perspectiva de desenvolvemento como "Instituto (Galego) de Ciencias da Educación".
Palabras chave
Detalles do artigo
Artigos máis lidos do mesmo autor/a(s)
- Antón Costa Rico, Escolas en contornas rurais en Galicia: horizonte difícil / horizonte posible , Innovación educativa: No 24 (2014): Temas: "Mediación escolar" e "A escola rural"
- Antón Costa Rico, Luis F. Iglesias (1915-2010), pedagogo latinoamericano, Galicia e Nova Escola Galega, con Jesualdo ao fondo , Innovación educativa: No 26 (2016): Xénero e educación: a educación das mulleres, o longo camiño cara á igualdade
- Antón Costa Rico, Célestin e Élise Freinet: unha pedagoxía do século xx que se renova no presente , Innovación educativa: No 29 (2019): Respostas educativas innovadoras ao cambio climático
- Antón Costa Rico, A Facultade de Ciencias da Educación da USC (1974-2024): Entre a historia, a memoria e a crónica , Innovación educativa: No 34 (2024): 50 Aniversario dos Estudos de Pedagoxía en Galicia (1974-2024)