Os últimos anos da formación do profesorado de secundaria no Instituto de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela
Contido principal do artigo
Resumo
A formación inicial do profesorado de Educación Secundaria estivo, durante moitos anos, vinculada ao Instituto de Ciencias da Educación, órgano que tiña competencias por lei para a organización do Curso de Aptitude Pedagóxica (CAP). Neste traballo presentamos algúns datos acerca da Formación do Profesorado de Secundaria levada a cabo no ICE da Universidade de Santiago de Compostela desde o curso 2006-2007 ata o 2008-2009, ano no que se extingue o CAP e se pon en marcha o actual Máster en Profesorado de Educación Secundaria, Obrigatoria e Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas.
DOI: http://dx.doi.org/10.15304/ie.25.2996
Palavras-chave:
Detalles do artigo
Artigos mais lidos pelo mesmo (s) autor (es)
- Ana Mª Porto Castro, González Fontao, Mª del Pilar (Coord.) (2010). Estudiantes con altas capacidades. Santiago de Compostela: Andavira Editora , Innovación educativa: n. 21 (2011): Educação inclusiva
- Rita Radl Philipp, Ana Mª Porto Castro, Begoña Gómez Vázquez, Mª Josefa Mosteiro García, Aspectos organizativos y curriculares del Practicum del Master en Educación, Género e Igualdad de la Universidad de Santiago de Compostela. , Innovación educativa: n. 22 (2012)
- Ana Mª Porto Castro, Presentación do tema. Os Institutos de Ciencias da Educación. Investigación, Innovación e Formación dende a súa creación ata a actualidade , Innovación educativa: n. 25 (2015): Institutos de Ciências da Educação. Investigação, inovação e formação desde o seu início até os dias atuais
- Mª Josefa Mosteiro García, Ana Mª Porto Castro, Xénero e investigación en educación , Innovación educativa: n. 26 (2016): Xénero e educación: a educación das mulleres, o longo camiño cara á igualdade
- Ana Mª Porto Castro, Isabel Sánchez Manso, Pasado y presente de un Centro Público Integrado de Galicia , Innovación educativa: n. 28 (2018): No centenario do Instituto-Escuela: pasado, presente e futuro dos centros integrados de ensino primario e secundario