O ICE da USC (Cursos 1991-92 a 1993-94). Arelas, propósitos, realidades e consecuencias
Contenido principal del artículo
Resumen
Neste texto descríbense a organización estrutural e funcional do ICE da USC no comezo dos pasados anos noventa, indícanse os programas de acción desenvolvidos, as limitacións contextuais e propias da Institución e as consecucións máis apreciables. O texto, escrito por quen tivo responsabilidades directivas na Institución, serve ademais para realizar unha reflexión crítica sobre a funcionalidade do Instituto de Ciencias da Educación da USC e para propoñer unha desexable perspectiva de desenvolvemento como "Instituto (Galego) de Ciencias da Educación".
Palabras clave:
Detalles del artículo
Artículos más leídos del mismo autor/a(s)
- Antón Costa Rico, Escuelas en entornos rurales en Galicia: horizonte difícil / horizonte posible , Innovación Educativa: Núm. 24 (2014): Temas: "Mediación escolar" y "A escola rural"
- Antón Costa Rico, Luis F. Iglesias (1915-2010), pedagogo latinoamericano, Galicia e Nova Escola Galega, con Jesualdo ao fondo , Innovación Educativa: Núm. 26 (2016): Género y educación: la educación de las mujeres, el largo camino hacia la igualdad
- Antón Costa Rico, Célestin e Élise Freinet: unha pedagoxía do século xx que se renova no presente , Innovación Educativa: Núm. 29 (2019): Respuestas educativas innovadoras al cambio climático