Guía de narrativa. Prelectores e primeiros lectores
Contido principal do artigo
Resumo
Consta de seis obras narrativas coas que se poden conseguir eses obxectivos a través dos apartados intitulados: “Preparación da lectura” e “Propostas de traballo”. Cada un acolle materiais de apoio destinados ao mediador, entendendo por este todo adulto que exerce un papel de ponte entre as obras literarias e a infancia: bibliotecarios, familia, profesorado, promotores culturais...
Palabras chave
Detalles do artigo
Artigos máis lidos do mesmo autor/a(s)
- Verónica Pousada Pardo, Sumario BGL 55 (2º semestre 2019) , Boletín Galego de Literatura: No 55 (2019): 2º semestre
- Carmen Ferreira Boo, Elos. Revista de Literatura Infantil e Xuvenil, nº 5 , Boletín Galego de Literatura: No 56 (2020): 1º semestre
- Carmen Ferreira Boo, Conto marabilloso e reescritas na Literatura Infantil e Xuvenil Galega , Elos: Revista de Literatura Infantil e Xuvenil: No 7 (2020)
- Isabel Mociño González, Blanca Roig-Rechou, Ler os clásicos: Alicia en lingua galega , Elos: Revista de Literatura Infantil e Xuvenil: No 7 (2020)
- Carmen Ferreira Boo, Manipulación física e lectura: os libros artesanais de Cintia Martín , Elos: Revista de Literatura Infantil e Xuvenil: No 9 (2022)
- Carmen Ferreira Boo, Fina Casalderrey, exemplo de mestra e escritora a prol da educación literaria, o fomento de valores e a Literatura Infantil e Xuvenil , Elos: Revista de Literatura Infantil e Xuvenil: No 10 (2023)
- Carmen Ferreira Boo, A representación do dragón na Literatura Infantil e Xuvenil galega do século XX , Boletín Galego de Literatura: No 61 (2023)