Main Article Content

Blanca Ana Roig Rechou
Universidade de Santiago de Compostela
Spain
http://orcid.org/0000-0003-0326-4311
Biography
Eulalia Agrelo Costas
Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades / ELOS-GALICIA
Spain
Biography
Mar Fernández Vázquez
Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades / ELOS-GALICIA
Spain
http://orcid.org/0000-0002-4646-6370
Biography
Carmen Ferreira Boo
Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades / ELOS-GALICIA
Spain
http://orcid.org/0000-0002-6069-568X
Biography
Isabel Mociño González
Universidade de Vigo / ELOS-GALICIA
Spain
Biography
Marta Neira Rodríguez
Universidade de Santiago de Compostela / ELOS-GALICIA
Spain
Biography
Verónica Pousada Pardo
Centro Ramón PIñeiro para a Investigación en Humanidades / ELOS-GALICIA
Spain
http://orcid.org/0000-0002-4037-6024
Biography
No 3 (2016), To Find out More
Submitted: 13-10-2016 Accepted: 13-10-2016 Published: 31-12-2016
Copyright How to Cite

Abstract

  Nesta guía de lectura, dedicada ao xénero narrativo e pensada para traballar cos prelectores e primeiros lectores, preséntase unha selección de obras relevantes da Literatura Infantil e Xuvenil galega para ir creando o seu imaxinario e tamén para a formación lectora e a instauración do hábito lector. Ten como obxectivo principal facilitar e acompañar a tarefa do mediador na selección de textos e na planificación da educación literaria, entendendo esta como a posta en marcha dunha metodoloxía de traballo que permita a consecución dun conxunto de saberes culturais, literarios e sociais, de xeito que contribúan ao intertexto individual da nenez e á súa activación ante a lectura dunha obra literaria (Roig, 2013).
 Consta de seis obras narrativas coas que se poden conseguir eses obxectivos a través dos apartados intitulados: “Preparación da lectura” e “Propostas de traballo”. Cada un acolle materiais de apoio destinados ao mediador, entendendo por este todo adulto que exerce un papel de ponte entre as obras literarias e a infancia: bibliotecarios, familia, profesorado, promotores culturais...

Article Details