Saltar rápido ao contido da páxina
  • Navegación principal
  • Contido principal
  • Barra lateral
  • Inicio
  • Número en curso
  • Números
    • Último número
    • Números anteriores
  • Acerca de...
    • Acerca do Xornal
    • Equipo editorial
    • Declaración de privacidade
    • Contacto
  • Envíos
  • rev{USC}
  • Rexistro
  • Iniciar sesión
  1. Inicio
  2. Números anteriores
2024

No 11 (2024)

2023

No 10 (2023)

2022

No 9 (2022)

2021

No 8 (2021)

2020

No 7 (2020)

2019

No 6 (2019)
Elos 6 (2019)

2018

No 5 (2018)
Elos 5 (2018)

2017

No 4 (2017)

2016

No 3 (2016)

2015

No 2 (2015)

2014

No 1 (2014)

  • ← Anterior
  • 1-11 de 11
  • Seguinte →
  • Rexistro
  • Iniciar sesión
  • Idioma / Language / Langage Galego
    • English
    • Español
    • Galego
Últimas novas
  • 2023-11-24 - Call for papers para a Sección Monográfica (2024): “A...
  • 2023-11-20 - Actualización da revista en Latindex e novidades nas...
  • 2023-09-14 - Número 10 (2023) PECHADO
  • Máis Novas...
Máis lidos | Máis descargados
  • (425) As raízes populares na produção literária infantil e seus...
  • (401) Sonorizando contos infantís
  • (391) Guía de narrativa. Prelectores e primeiros lectores
  • (338) Era unha vez un conto… musical! Criterios para o seu uso...
  • (278) Biografías de Emilia Pardo Bazán para futuros lectores
  • (480) Era unha vez un conto… musical! Criterios para o seu uso...
  • (337) Pegadas da novela picaresca no século XX: Un estudo sobre...
  • (291) El lector literario
  • (251) Em uma narrativa juvenil, Tudo pode acontecer: análise do...
  • (221) Narrativas xuvenís: o fenómeno “crossover” na literatura...
Último número
  • Logotipo Atom
  • Logotipo RSS2
  • Logotipo RSS1

Elos: Revista de Literatura Infantil e Xuvenil

ISSN-e 2386-7620 Copyright © Universidade de Santiago de Compostela BY-NC-ND 4.0
Contacto principal mariadelrocio.garcia.pedreira@usc.es Editorial sepinter@usc.es

Universidade de Santiago de Compostela /Instituto de Ciencias da Educación/Servizo de Publicacións e Intercambio Científico