VV. AA. (2022). "Mujeres imprescindibles. Educadoras en la vanguardia del siglo XX". Pontevedra: Kalandraka Editora. ISBN: 978-84-1343-140-6. ISBN: 978-84-1343-139-0 (edición en gallego)
Contido principal do artigo
n. 32 (2022): Dialogando sobre as 24 propostas do MEFP para a mellora da profesión docente, Documentação
Recibido: 18-08-2022
Aceito: 14-11-2022
Publicado: 09-12-2022
Resumo
Reseña del libro de varios autores Mujeres imprescindibles. Educadoras en la vanguardia del siglo XX, publicado en 2022 por Kalandraka Editora de Pontevedra, en español y en gallego, bajo coordinación del profesor Antón Costa Rico y de la editora Manuela Rodríguez. Diferentes especialistas analizan las figuras de Rosa Sensat, María Barbeito, María de Maeztu, Mª Luisa Navarro, María Sánchez Arbós, Justa Freire, Elbira Zipitria, Marta Mata y Carme Miquel.
Palavras-chave:
Mujeres y educación, Maestras, Renovación pedagógica, Género y educación
Detalles do artigo
Artigos mais lidos pelo mesmo (s) autor (es)
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, A formación inicial do profesorado de Educación Secundaria no Instituto de Ciencias da Educación (ICE) da Universidade de Santiago de Compostela: antecedentes e evolución , Innovación educativa: n. 25 (2015): Institutos de Ciências da Educação. Investigação, inovação e formação desde o seu início até os dias atuais
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Unha oportunidade de estudo para a muller: os idiomas, de verniz cultural a cuestión profesional (1910-1936) , Innovación educativa: n. 26 (2016): Xénero e educación: a educación das mulleres, o longo camiño cara á igualdade
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, In Memoriam Mª Fe Vázquez Armada , Innovación educativa: n. 27 (2017): Conflito e convivencia na escola
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, No centenario de creación do Instituto-Escola: Realizacións educativas dos institucionistas , Innovación educativa: n. 28 (2018): No centenario do Instituto-Escuela: pasado, presente e futuro dos centros integrados de ensino primario e secundario
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Introducción. En el centenario de creación del Instituto-Escuela. Los centros públicos integrados de educación primaria y secundaria obligatoria: pervivencia del pensamiento de Francisco Giner de los Ríos y de los principios de la ILE , Innovación educativa: n. 28 (2018): No centenario do Instituto-Escuela: pasado, presente e futuro dos centros integrados de ensino primario e secundario
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Temas transversales, ciudadanía y educación en valores: de la LOGSE (1990) a la LOMLOE (2020) , Innovación educativa: n. 30 (2020): Aprendizagem transcurricular
- Mª Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Hernández Díaz, José Mª (2021). "Ensayos mínimos sobre la universidad deseada". Castelo Branco: RVJ – Editores. ISBN: 978-989-53072-3-4. 351 páxinas. , Innovación educativa: n. 32 (2022): Dialogando sobre as 24 propostas do MEFP para a mellora da profesión docente
- Ángel Serafín Porto Ucha, Gabriel, Narciso de (2023). "Os mestres mortos daquel verán". Vigo, Galaxia. ISBN: 978-84-9151-969-0. 245 páxinas , Innovación educativa: n. 33 (2023): Inovação educativa na arte, na ciência e na sociedade
- María Raquel Vázquez-Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Orígenes del museísmo pedagógico en Galicia: la obra de Casto Blanco Cabeza , Innovación educativa: n. 33 (2023): Inovação educativa na arte, na ciência e na sociedade