Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Toggle navigation
Inicio
Número en curso
Último número
Números anteriores
Acerca de...
Acerca do Xornal
Equipo editorial
Declaración de privacidade
Contacto
Envíos
rev{USC}
Rexistro
Iniciar sesión
English
Español
Galego
Português (Portugal)
Inicio
Arquivos
No 30 (2020)
No 30 (2020)
Aprendizaxes transversais
Publicado:
2020-10-20
Táboa de contidos
Introdución
Presentación do número
Eulogio Pernas Morado
Publicado
12-11-2020
Páxinas
I-III
Traballos por invitación
Presentación del tema. Aprendizajes transversales
Carlos Rosales López
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.7116
Publicado
19-10-2020
Páxinas
1-6
Tareas de orientación y aprendizajes transversales
José Maria Fernández Batanero
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.7062
Publicado
19-10-2020
Páxinas
7-20
Aprendizaxe transversal a partir da área de lingua e literatura
Joan Mallart Navarra
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.7111
Publicado
19-10-2020
Páxinas
21-39
De los contenidos a las competencias: aprender transversalmente a través del conocimiento social
Francisco Rodríguez Lestegás
Xosé Carlos Macía Arce
Francisco Xosé Armas Quintá
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.6944
Publicado
19-10-2020
Páxinas
41-56
Escenarios y estrategias para el aprendizaje transversal
Carlos Rosales López
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.7011
Publicado
19-10-2020
Páxinas
57-73
Tecnología digital en el aprendizaje de temas transversales.
María Luisa Sevillano García
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.6940
Publicado
19-10-2020
Páxinas
75-94
Modelos del alumnado de primaria sobre las semillas desde la perspectiva de eco-alfabetización
Isabel García-Rodeja Gayoso
Cristina Vázquez Lorenzo
Vanessa Sesto Varela
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.7063
Publicado
19-10-2020
Páxinas
95-111
Temas transversales, ciudadanía y educación en valores: de la LOGSE (1990) a la LOMLOE (2020)
Raquel Vázquez Ramil
Ángel Serafín Porto Ucha
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.7092
Publicado
19-10-2020
Páxinas
113-125
Artigos
MOOC como disrupción educativa. Propuestas de mejora a partir del análisis de una web
Alfonso Chaves-Montero
Celia Corchuelo Fernández
Carmen M. Aránzazu Cejudo Cortés
Walter Federico Gadea Aiello
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.6467
Publicado
12-11-2020
Páxinas
127-145
A Formación Profesional en Galicia fronte ás Estratexias de Especialización Intelixente: análise da oferta de admisión e do papel dos CIFP no final do período de programación europeo 2014-2020
Diego Sande Veiga
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.6769
Publicado
12-11-2020
Páxinas
147-167
El aprendizaje por descubrimiento. Un cambio metodológico para aprender Didáctica de la Historia.
María Pilar Molina Torres
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.6861
Publicado
12-11-2020
Páxinas
169-183
Producción de recursos didácticos para el aula de matemáticas de Secundaria con realidad aumentada
Laura Leal Aragón
DOI
https://doi.org/10.15304/ie.30.6905
Publicado
12-11-2020
Páxinas
185-198
Documentación
Reseña de Gewerc, A. y Martínez-Piñeiro, E. (coords.). (2019). Competencia digital y preadolescencia. Los desafíos de la e-inclusión. Madrid: Editorial Síntesis.
Antía Cores Torres
Publicado
12-11-2020
Páxinas
199-201
Reseña de "O Instituto de Ciencias da Educación (ICE) da Universidade de Santiago de Compostela. Nacemento e evolución (1969-2019)"
Eduardo García Zamora
Publicado
12-11-2020
Páxinas
203-205