Contido principal do artigo

Fernando José Azevedo
Centro de Investigação em Estudos da Criança, Instituto de Educação, Universidade do Minho (Portugal)
Portugal
Biografía
Ângela Balça
Universidade de Evora (Portugal)
Portugal
Moisés Selfa Sastre
Universitat de Lleida
España
Judite Zamith Cruz
Universidade do Minho (Portugal)
Portugal
No 2 (2015), Artigos
DOI https://doi.org/10.15304/elos.2.2569
Recibido: 28-05-2015 Aceptado: 17-10-2015 Publicado: 14-12-2015
Copyright Como citar

Resumo

Moitos textos da literatura infantil, pola súa relación cos propósitos formativos, valoraron certos puntos de vista consistentes coas comunidades socio-culturales e os valores ideolóxicos dominantes. Isto non impide, non obstante, que algúns dos textos, máis alá da afirmación de certos mundos posibles, tamén conteñan unha considerable dimensión emancipadora. O artigo presenta e analiza seis álbumes narrativos infantís, publicados na Península Ibérica, algúns dos cales son traducións de obras estranxeiras importantes (La princesa Listilla, Babette Cole, 2004; El libro de los cerdos, Anthony Browne, 2006), onde se cuestionan os modos convencionais de representar o xénero, o que permite ao lector pensar outras formas de considerar a construción social e cultural de xénero, lonxe dunha concepción patriarcal e tradicional.

Citado por

Detalles do artigo