Contido principal do artigo

Rosane Cardoso
Universidade de Santa Cruz do Sul (Brasil)
Brasil
Biografía
Elisandra Leiria
Universidade de Santa Cruz do Sul (Brasil)
Biografía
No 1 (2014), Artigos
DOI https://doi.org/10.15304/elos.1.1719
Recibido: 10-03-2014 Aceptado: 28-04-2014 Publicado: 07-07-2014
Copyright Como citar

Resumo

En Brasil, dende 2003, está en vigor a Lei 10.639 que establece directrices para a educación inclusiva, a través da introdución da historia e da literatura africanas, afrobrasileñas e indíxenas na escola. O propósito do goberno é combatir unha situación crónica no país: a discriminación étnico-racial cara negros e indíxenas. Esta análise traza unha breve panorámica da Literatura Infantil e Xuvenil de temática afrobrasileña, visando reflexionar sobre a conciliación entre a Lei, a arte literaria e a representación do personaje negro en textos para nenos. O noso obxectivo é problematizar se as políticas afirmativas poden debatir o racismo e, simultaneamente, valorizar á fruición lectora, outro longo desafío á educación brasileña.

DOI http://dx.doi.org/10.15304/elos.1.1719

Citado por

Detalles do artigo