Contenido principal del artículo

Rocío García-Pedreira
Universidad de Santiago de Compostela
España
http://orcid.org/0000-0002-5102-5078
Biografía
Núm. 61 (2023), Estudios
DOI: https://doi.org/10.15304/bgl.61.9398
Recibido: 21-09-2023 Aceptado: 10-10-2023 Publicado: 20-12-2023
Imagenes.
Derechos de autoría Cómo citar Artículos más leídos del mismo autor/a(s) Citado por

Resumen

Neste artigo realízase unha aproximación ao libro de arte para a infancia e ás posibilidades que ofrece para o desenvolvemento de propostas na aula. Iníciase cunha introdución teórica ao concepto do libro de arte dende unha mirada non restritiva, que permita o estabelecemento dunha proposta de clasificación pensada para docentes. De seguido, tamén se analiza a definición da competencia en conciencia e expresións culturais, vinculando os saberes implicados co uso do libro de arte nas aulas. O estudo dá conta do potencial destas obras para o desenvolvemento de propostas eficaces para a formación artístico-literaria da infancia dende un enfoque competencial.