Contenido principal del artículo

María Yáñez Anllo
Universidade de Santiago de Compostela
España
Vol. 46 (2011): Textos a escape: a literatura e a cultura na era dixital, Estudios
Recibido: 30-04-2014 Aceptado: 30-04-2014
Derechos de autoría Cómo citar

Resumen

Unha historia protagonizada por adolescentes como a de Romeo e Xulieta é sen dúbida un grande atractivo para que as distintas industrias culturais queiran usala para atraer a este público, quepor un lado é un dos máis interesantes dende o punto de vista comercial, e polo outro é quen renova xeración tras xeración a vixencia desta historia, ou xa case tema universal. A través dunrepaso polas distintas adaptacións, representacións e reescrituras que se levan feito na cultura de masas da obra Romeo e Xulieta, especialmente nas últimas décadas, chegaremos á máis recentee vistosa, a que fixo a Royal Shakespeare Company en 2010 na rede social Twitter. Examinándoa apuntaremos as claves dunha narrativa transmedia, que non deixa de ser teatral nin performativa,pero explora as posibilidades futuras das redes sociais como un novo espazo de creación.

Detalles del artículo