Innovación Educativa é unha publicación do ámbito da educación, cunha periodicidade anual, fundada en 1991 co obxectivo fundamental de fomentar o debate e estimular a reflexión sobre iniciativas innovadoras de calquera área e nivel educativo, así como propiciar a súa realización e difusión entre os profesionais do ensino, investigadores e investigadoras, estudantado e, en xeral, entre quen se preocupe por cuestións de carácter pedagóxico e didáctico.
Innovación Educativa
aparece indexada en ERIH PLUS, IRESIE, ESCI, Fuente Académica Premier, TOC Premier, ISOC, ULRICH, DIALNET, REDIB e está presente no 45,28% das universidades españolas coa titulación (24/53).
No índice RESH, Innovación Educativa sitúase no período 2005-2009 no posto 50 de 202 revistas españolas de educación de maior impacto. O indicador que mide o impacto é a taxa de citación, calculada en función das citas nas principais revistas científicas españolas as citas recibidas en Web of Science.
Innovación Educativa publícase en galego, español, inglés e portugués.

   

No 29 (2019)

Respostas educativas innovadoras ao cambio climático

Publicado: 2019-11-18

Táboa de contidos

Presentación do número

  • Eulogio Pernas Morado
Publicado 10-12-2019
Páxinas I-II

Respuestas juveniles al cambio climático desde los campus de Climántica

  • Francisco Sóñora Luna
  • Aitor Alonso Méndez
  • Antonio García-Vinuesa
Publicado 18-11-2019
Páxinas 5-26

Investigación de Ecoloxía Escolar nunha pradaría de Zostera nolteii

  • Francisco Sóñora Luna
  • Emilio Fernández Suárez
  • Carlota Barañano Carrión
  • Aitor Alonso Méndez
Publicado 18-11-2019
Páxinas 27-43

Respuestas educativas al cambio climático desde el Colegio Madrid: lecciones aprendidas y nuevos retos rumbo a Climántica México 2021

  • Rosa Maria Catala
  • Ana María Jiménez Aparicio
  • Ernesto Rico Diener
Publicado 18-11-2019
Páxinas 45-59

Educación, ética y cambio climático

  • José Antonio Caride Gómez
  • Pablo Ángel Meira Cartea
Publicado 18-11-2019
Páxinas 61-76

Creación de Atlas Fotográficos de Botánica, Flora, Vegetación y Paisajes para la mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje en asignaturas de los grados de Biología y Ciencias Ambientales

  • Marta Recio Criado
  • María Altamirano Jeschke
  • Elena Bañares España
  • Baltasar Cabezudo Artero
  • Blanca Díez Garretas
  • Antonio Flores Moya
  • José García Sánchez
  • Noelia Hidalgo Triana
  • Inmaculada Lozano Torelli
  • Teresa Navarro del Águila
  • Andrés Vicente Pérez Latorre
  • Mª Mar Trigo Pérez
  • Ángel Enrique Salvo Tierra
  • Antonio Picornell Rodríguez
Publicado 10-12-2019
Páxinas 77-94

¿Cuáles son los ámbitos de transversalidad educativa?

  • Carlos Rosales López
Publicado 10-12-2019
Páxinas 109-123

Competencia profesional de futuros docentes, tratamiento de la diversidad y alumnado inmigrante

  • Nuria Abal Alonso
  • Eduardo José Fuentes Abeledo
  • Pablo César Muñoz Carril
Publicado 10-12-2019
Páxinas 125-139

La formación en interpretación remota: una experiencia docente interuniversitaria

  • Francisco Javier Vigier-Moreno
  • Raquel Lázaro Gutiérrez
Publicado 10-12-2019
Páxinas 141-156
Ver todos os números