Innovacións na formación inicial e continua dos mestres e mestras en Galicia no prmeiro terzo do século XX. A Atención á educación especial
Contenido principal del artículo
Resumen
O presente artigo sitúase no contexto das miñas investigacións sobre as Escolas Normais en Galicia e da análise dos contactos con Europa, a partir das relacións establecidas a través da política de pensións. Diante da escasa presenza da educación especial na formación inicial do maxisterio, os mestres, inspectores e profesores de Escola Normal tiveron oportunidade de entrar en contacto cos avances da Escola Nova europea, cuxos froitos terían maior eco no Plano Profesional da Segunda República.
A nivel de exploración documental, como fonte primaria consultáronse os fondos do Arquivo Histórico Universitario de Santiago de Compostela (AHUS), a documentación relativa a Escolas Normais en Galicia e as Memorias e documentación do Arquivo da Secretaría da Xunta para Ampliación de Estudos e Investigacións Científicas (a JAE) entre 1907 e 1936, na Residencia de Estudantes (Madrid).
Palabras clave:
Detalles del artículo
Artículos más leídos del mismo autor/a(s)
- Anxo Serafín Porto Ucha, Vázquez Ramil, Raquel (2012). Mujeres y educación en la España contemporánea. La Institución Libre de Enseñanza y la Residencia de Señoritas de Madrid. Madrid: Akal. ISBN: 978-84-460-2920-5. Nº páxinas: 495. , Innovación Educativa: Núm. 22 (2012)
- Anxo Serafín Porto Ucha, Vázquez Ramil, R. (2014). La mujer en la Segunda República española. Madrid: Akal. ISBN: 978-84-460-3953-2. 56 páginas. , Innovación Educativa: Núm. 24 (2014): Temas: "Mediación escolar" y "A escola rural"