Contenido principal del artículo

  • Manuel Cebral Loureda
Manuel Cebral Loureda
España
Vol. 46 (2011): Textos a escape: a literatura e a cultura na era dixital, Estudios
Recibido: 29-04-2014 Aceptado: 29-04-2014
Derechos de autoría Cómo citar

Resumen

Teatro Resoante –agora na rede teatro LUZ comeza sendo un proxecto de innovación pedagóxica no que se procura implementar a docencia e os procesos cognitivos seriais e
logocéntricos con procesos doutra orde, máis vencellados ao estético, espacial, simultáneo, corporal, intuitivo. Facemos referencia, nas primeiras fundamentacións do proxecto, á división de rexións
e competencias cerebrais –hemisferio esquerdo/dereito– e aos diferentes modos de elaborar a información que implica. Fronte a una lección explicativa, segundo causas-efectos, un teatro –espazo
do simulacro– resoante; isto é: onde a relación entre causa e efecto non está clara, senón que se rexe por outros valores e parámetros que os da lóxica formal/racional. Unha resonancia, un eco, unha repetición e unha diferenza xerada no mesmo proceso produtivo.

Detalles del artículo