Contido principal do artigo

Nara Méndez López
PhD Student
España
https://orcid.org/0009-0003-4635-3899
No 23 (2024), Feitos e tendencias
DOI https://doi.org/10.15304/quintana.23.9849
Recibido: 10-04-2024 Aceptado: 15-04-2024 Publicado: 27-09-2024
Copyright Como citar

Resumo

Con motivo da efeméride do 30 aniversario do Centro Galego de Arte Contemporánea, este acolleu Implosión: arte conceptual na colección CGAC (1965-1975), un proxecto comisariado por Pedro de Llano Neira dividido en dúas vertentes. Unha primeira formalizada a través dunha mostra expositiva e, unha segunda, organizada en torno a unha programación didáctica conformada por visitas comentadas á exposición polo comisario e un ciclo de mesas redondas orientadas á reflexión sobre as coleccións confeccionadas dende os museos de arte contemporánea en xeral e, en particular, sobre a Colección CGAC. Todos eles, exercicios destinados a exhortar o inicio dun novo ciclo na institución, marcado pola rexeneración das súas liñas de actuación. 

Citado por

Detalles do artigo

Citas

Blumenstein, Ellen. A mancha humana. A arte conceptual nas coleccións do CGAC. Catálogo de exposición. Santiago de Compostela: Xunta de Galicia, Consellería de Cultura e Deporte, Centro Galego de Arte Contemporánea, 2009.

Borja-Villel, Manuel; Cabañas, Kaira y Ribalta, Jorge. Objetos relacionales. Colección MACBA 2002-2007. Catálogo de exposición. Barcelona: Colección MACBA, 2010.

De Llano Neira, Pedro. “In Search of the Miraculous: la obra y el documento.” Espacio Tiempo y Forma. Serie VII, Historia del Arte, no. 9 (2021): 609–644.

Melgar Becerra, María. “El derecho a la desaparición. La estrategia contraproductiva de Bas Jan Ader.” Thémata. Revista de Filosofía, no. 68 (2023): 221–244.

Newman, Caroline. “Cemeteries of Tradition: The Critique of Collection in Heine, Nietzsche, and Benjamin.” Pacific Coast Philology 19, no. 1/2 (1984): 12-21.