Profesor da Universidade de Santiago de Compostela desde 2000, especializado en Arte Contemporánea a e Teoría da Arte. Realizou a súa tese de doutoramento sobre o tema dos procesos de traballo na escultura contemporánea en Galicia. As súas investigacións desde entón enmárcanse no eido da Historia Social da Arte da segunda metade do século XX, ocupándose preferentemente de escultura contemporánea, contextos da producción artística, e políticas culturais.
Desde o ano 2006 vén traballando sobre modos críticos de representación, en relación coa fotografía contemporánea e a cuestión do xénero na arte actual, aparecendo en forma de capítulos de libro e artigos de investigación en diversas revistas científicas. Xa nos últimos anos, as investigacións que desenvolve abordan a dialéctica entre iniciativas artísticas alternativas e políticas culturais no contexto do noroeste peninsular. O libro Canales alternativos de creación. Una aproximación histórica (Baleiro, Santiago de Compostela, 2013), coeditado xunto con Daniel L. Abel, é un dos resultados máis recentes destas investigacións.
Participa desde 1998 en proxectos de investigación sobre escultura contemporánea, paisaxe urbana e industria cultural, e realizou estadías de investigación en s-Hertogenbosch (Holanda, 1998) e na Universidade de Southampton (Gran Bretaña, 2005). Colaborou en diversas actividades do Centro Galego de Arte Contemporánea, desde a realización de xornadas e conferencias á elaboración de textos para catálogos de exposicións. Foi coordinador desde 2007 ata 2010 do máster Arte, Museoloxía e Crítica Contemporáneas, da USC. Codirixiu xunto con Agar Ledo Arias, o Seminario "Novas narrativas na Historia da Arte Contemporánea", Centro Galego de Arte Contemporánea (Compostela, 2017)