Introdución. No centenario de creación do Instituto-Escuela. Os Centros Públicos Integrados de educación primaria e secundaria obrigatoria: Pervivencia do pensamento de Francisco Giner de los Ríos e dos principios da ILE
Contido principal do artigo
Resumo
Presentación do monográfico do número 28 da revista, dedicado ao centenario do Instituto-Escuela de Madrid e a actualidade dos centros públicos integrados de ensino primario e secundario.
Faíse en primer lugar un breve repaso do que foi a idea de Giner de los Ríos, fundador da ILE, sobre a fusión entre tódolos niveis do ensino, e logo se describen as colaboracións do monográfico.
Palabras chave
Detalles do artigo
Artigos máis lidos do mesmo autor/a(s)
- Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Temas transversales, ciudadanía y educación en valores: de la LOGSE (1990) a la LOMLOE (2020) , Innovación educativa: No 30 (2020): Aprendizaxes transversais
- Mª Raquel Vázquez Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Hernández Díaz, José Mª (2021). "Ensayos mínimos sobre la universidad deseada". Castelo Branco: RVJ – Editores. ISBN: 978-989-53072-3-4. 351 páxinas. , Innovación educativa: No 32 (2022): Dialogando sobre as 24 propostas do MEFP para a mellora da profesión docente
- Ángel Serafín Porto Ucha, VV. AA. (2022). "Mujeres imprescindibles. Educadoras en la vanguardia del siglo XX". Pontevedra: Kalandraka Editora. ISBN: 978-84-1343-140-6. ISBN: 978-84-1343-139-0 (edición en gallego) , Innovación educativa: No 32 (2022): Dialogando sobre as 24 propostas do MEFP para a mellora da profesión docente
- Ángel Serafín Porto Ucha, Gabriel, Narciso de (2023). "Os mestres mortos daquel verán". Vigo, Galaxia. ISBN: 978-84-9151-969-0. 245 páxinas , Innovación educativa: No 33 (2023): Innovación educativa en arte, ciencia e sociedade
- Raquel Vázquez-Ramil, Ángel Serafín Porto Ucha, Orixes do museísmo pedagóxico en Galicia: a obra de Casto Blanco Cabeza , Innovación educativa: No 33 (2023): Innovación educativa en arte, ciencia e sociedade