O estudo da infancia e da adolescencia desde a perspectiva histórico-educativa. Perfís posíbeis para a investigación actual
Contido principal do artigo
Resumo
Achegarnos aos antecedentes con respecto ao estudo da infancia e da adolescencia desde a perspectiva histórico-educativa sitúanos ante o estado actual das investigacións neste eido e, igualmente, permítenos trazar novos horizontes a partir de retos e interrogantes que fican por resolver. Mediante esta aproximación historiográfica pretendemos ofrecer un percorrido que, tendo presentes as principais mudas acontecidas desde os incipientes traballos desenvolvidos a partir dos anos sesenta do século pasado, suscite novas posibilidades para a investigación en torno á infancia e á adolescencia na actualidade.
Palabras chave
Detalles do artigo
Artigos máis lidos do mesmo autor/a(s)
- María Eugenia Bolaño Amigo, Política docente e formación do profesorado á luz dos textos de Adela Cortina e Martha C. Nussbaum , Innovación educativa: No 23 (2013): As innovacións na historia da educación