Contido principal do artigo

Syahmardi Yacob
Universitas Jambi
Indonesia
https://orcid.org/0000-0002-6827-277X
Urip Sulistiyo
Linguistics Study Program, Faculty of Teaching and Education, Universitas Jambi, Jl. Raya Jambi-Muara Bulian, Km.15 Mendalo Darat, Jambi, Indonesia, 36361
Indonesia
http://orcid.org/0000-0002-3270-1261
Jefri Marzal
Information System Study Program, Faculty of Science and Technology, Universitas Jambi, Jl. Raya Jambi-Muara Bulian, Km.15 Mendalo Darat, Jambi, Indonesia, 36361
Indonesia
http://orcid.org/0000-0003-0243-469X
Ade Perdana Siregar
Management Study Program, Faculty of Economics and Business, Universitas Jambi, Jl. Raya Jambi-Muara Bulian, Km.15 Mendalo Darat, Jambi, Indonesia, 36361
Indonesia
http://orcid.org/0000-0002-8163-5037
Amirul Mukminin
Linguistics Study Program, Faculty of Teaching and Education, Universitas Jambi, Jl. Raya Jambi-Muara Bulian, Km.15 Mendalo Darat, Jambi, Indonesia, 36361
Indonesia
https://orcid.org/0000-0002-6806-1315
Vol 32 No 3 (2023), Artigos, páxinas 1-24
DOI https://doi.org/10.15304/rge.32.3.9001
Recibido: 30-01-2023 Aceptado: 13-03-2023 Publicado: 20-08-2023
Imaxes
Copyright Como citar Citado por

Resumo

A pandemia de COVID-19 tivo importantes repercusións nos sectores sanitario, económico e social, así como nas micro, pequenas e medianas empresas (MIPYME) de todo o mundo, incluída Indonesia. Neste traballo examínase o uso dos medios sociais e o comercio electrónico cunha orientación empresarial para mellorar o rendemento empresarial das MIPYME. O estudo debería servir de modelo para mellorar a calidade das MIPYME na provincia de Jambi, en Indonesia. A investigación emprega enfoques cuantitativos e cualitativos. O segundo método emprega entrevistas en profundidade, debates en grupos de discusión e observación, mentres que o primeiro utiliza o método de mínimos cadrados parciais (PLS). Os resultados e as discusións conclúen que a adopción de medios sociais afectou positivamente o rendemento e a orientación empresarial das MIPYME durante o devandito período. Do mesmo xeito, o comercio electrónico afectou positivamente o rendemento e a orientación empresarial das MIPYME. O espírito emprendedor e a adopción de medios sociais influíron significativamente no rendemento das MIPYMES e, debido á súa orientación emprendedora, o comercio electrónico influíu no rendemento das MIPYMES no mesmo período de tempo.