É necesario rexistrarse Rexistrarse e identificarse Vaia a identificación para poder enviar artigos online e para comprobar o estado dos envíos.

Os autores deben verificar que o seu envío cumpre as seguintes directrices. Os envíos que non cumpran algunha destas directrices poderán ser rexeitados.

  • A petición non foi publicada previamente, nin se presentou a outra revista (ou se proporcionou unha explicación en Comentarios ao editor).
  • O texto cumpre cos requisitos bibliográficos e de estilo indicados nas Normas para autoras/es.
  • Se está enviando un traballo a unha sección da revista que se revisa por pares, ten que asegurarse de que as instrucións que figuran en Asegurando unha revisión a cegas foron seguidas.
  • Se o artigo inclúe calquera tipo de material que requira permiso para a súa reprodución, debe facelo constar (use Comentarios ao editor) e proporcionar ao editor os correspondentes permisos. O editor, en calquera caso, exímese de toda responsabilidade derivada da eventual vulneración de dereitos de propiedade intelectual por parte do autor.

QUINTANA é unha revista de Historia da Arte, cunha periodicidade anual, que publica traballos orixinais de investigación sobre calquera das especialidades relativas ao campo das Artes, sen desbotar as aproximacións interdisciplinarias que enriquezan o seu estudio.

A publicación dos traballos de investigación se estructura en dúas seccións: a primeira – TEMA – ten un carácter monográfico e o seu contido é planificado de antemán polo Comité de Redacción, invitando a destacados especialistas no tema escollido, mentras que a segunda – COLABORACIÓNS – está aberta a aportacións de temática libre.

Os traballos presentados á sección de COLABORACIÓNS someteránse a avaliación empregando un sistema de revisión externa baseado no doble anonimato (double-blind peer review). A revista empregará dous revisores, membros do Comité Científico ou outros especialistas, para avaliar cada artigo recibido, acudindo a un tercer revisor en caso de discrepancia. Os artigos finalmente publicados incluirán as datas de recepción e aceptación. A responsabilidade final do proceso de selección e aceptación de traballos recaerá na Dirección da revista e no seu Comité de Redacción, comunicando aos autores as decisións editoriais adoitadas.

Os autores aceptan que a revista QUINTANA poida difundir os textos publicados nela, soamente con fines científicos e sen proveito comercial, por calquera medio, incluido Internet, e asemade incorporalos nas bases de datos electrónicas nas que QUINTANA vaia integrándose cos devanditos fines. Esta difusión entenderase como unha cesión de forma non exclusiva e só para esta finalidade, sen límite temporal nen territorial, dos dereitos que lles correspondan como autores.

NORMAS PARA A PRESENTACIÓN DE ORIXINAIS

Os traballos presentados deben ser orixinais e inéditos, comprometéndose os autores a asinar unha declaración de orixinalidade na que conste que o contido principal non foi publicado previamente nin se enviará a calquera outra revista mentras se atope no proceso editorial de QUINTANA.

Os artigos poderán ser escritos en galego, castelán, catalán, portugués, italiano, francés ou inglés. A extensión máxima será de 15 a 20 páxinas para o texto principal, a espacio e medio e por unha soa cara, en papel de formato DIN-A4. O título do traballo, o texto, as notas ao final e a bibliografía escribiranse cunha letra Times New Roman de corpo 12; as citas longas escribiranse cunha letra de corpo 10 nun parágrafo á parte e sen entrecomillar.

Os traballos deberán ir encabezados do seguinte modo:

- título do artigo: centrado, con maiúscula negra de corpo 12.

- nome e apelidos do autor: debaixo do título, centrado, con minúscula cursiva de corpo 10.

- universidade (ou centro) ao que pertence o autor: debaixo do nome, centrado, con minúscula de corpo 10.

- identificador ORCID seguindo o formato recomendado por ORCID organizationhttps://orcid.org/0000-0002-1825-0097

- email institucional

- breve resumo do artigo: de extensión non superior a 200 palabras.

- palabras chave do artigo, cinco como máximo.

- tradución do resumo ao inglés (abstract) non superior ás 200 palabras.

- tradución das cinco palabras chave ao inglés (keywords).

QUINTANA sigue o Chicago Manual of Style, decimoséptima edición, de xeito que recomendamos aplicar o sistema sintético de cita autor/data, coas referencias bibliográficas colocadas entre parénteses a continuación da información citada  – (Kirk 2013, 47) –. De este modo, as referencias bibliográficas aparecerían no texto principal do manuscrito, priorizando as notas ao final para indicar fontes de arquivo empregadas na investigación, ou ben achegar información específica para a cita, ou ben permitir ao autor ofrecer os seus comentarios personais sobre a cita manexada.

As notas presentaranse sempre ao final do texto (non se admiten notas ao pé), numeradas correlativamente e dentro do mesmo arquivo electrónico do texto principal. As chamadas das notas dentro do texto principal realizaranse en superíndice.

O corpo ou texto principal coas notas ao final non presentará láminas ou figuras insertadas.

Os pés de láminas –  coa posición indicada no  texto sempre co formato (fig. 1), (fig. 2), etc – se incluirán nun documento Word separado.

Xunto cos arquivos do texto principal e os pés de láminas, o envío terá que acompañarse dun arquivo específico coa lista de referencias bibliográficas (“REFERENCIAS”). A lista das referencias bibliográficas estará ordenada alfabéticamente polos apelidos dos autores. Cada entrada de bibliografía incluirá: nome do autor (apelidos, separando o nome completo cunha coma), título da publicación (en cursiva os títulos de libros; os artigos pechados entre marcas de cita “artigo.”), e datos da publicación (lugar de edición, editorial e ano).

Como norma xeral de presentación, os traballos enviados deben seguir o Chicago Manual of Style (CMOS, 17ª ed.), como se amosa nos exemplos incluidos a continuación. Prégase seguir escrupulosamente estes exemplos para compilar e dar formato ás referencias de bibliografía, tanto nas notas ao final como na lista de referencias en arquivo Word específico.

Libros:

Smith, Zadie. Swing Time. New York: Penguin Press, 2016.

D’Agata, John, ed. The Making of the American Essay. Minneapolis: Graywolf Press, 2016.

Grazer, Brian, and Charles Fishman. A Curious Mind: The Secret to a Bigger Life. New York: Simon & Schuster, 2015.

- Cita de libros en notas ao final, con indicación de páxinas:

Jack Kerouac, The Dharma Bums (New York: Viking Press, 1958), 128.

Capítulos de libro:

Alarcos Llorach, Emilio. “Perfecto simple y compuesto.” In Estudios de gramática funcional del español, 13–39. Madrid: Gredos, 1970.

Thoreau, Henry David. “Walking.” In The Making of the American Essay, edited by John D’Agata, 167–95. Minneapolis: Graywolf Press, 2016.

- Cita de capítulos en notas ao final:

Henry David Thoreau, “Walking,” in The Making of the American Essay, ed. John D’Agata (Minneapolis: Graywolf Press, 2016), 177–78.

Citas nas notas a unha obra xa referenciada previamente

CMOS non recomenda usar “op. cit.” Como alternativa se aconsella empregar a forma abreviada para autor e título específica para as notas:

Smith, Swing Time, 3.

Thoreau, “Walking,” 177.

Alarcos Llorach, “Perfecto simple y compuesto,” 3.

A fórmula “Ibid.” sí é admisible, seguida do número de páxina ou páxinas, pero só para unha única publicación citada na nota precedente:

Ibid., 401–2.

Artigos e actas de congresos:

Keng, Shao-Hsun, Chun-Hung Lin, and Peter F. Orazem. “Expanding College Access in Taiwan, 1978–2014: Effects on Graduate Quality and Income Inequality.” Journal of Human Capital 11, no. 1 (November 2017): 1–34.

Satterfield, Susan. “Livy and the Pax Deum.” Classical Philology 111, no. 2 (April 2016): 165–76.

Greenberg, Anna. "Race, Religiosity, and the Women's Vote." Women & Politics 22, no. 3 (2001): 59–82.

- Citas de artigos impresos en notas ao final:

Anna Greenberg, "Race, Religiosity, and the Women's Vote," Women & Politics 22, no. 3 (2001): 61.

Greenberg, "Race,” 61.

Teses doutorais e traballos académicos:

Rutz, Cynthia Lillian. “King Lear and Its Folktale Analogues.” PhD diss., University of Chicago, 2013.

Gázquez González, Manuel Jesús. “Caracterización y valorización de residuos generados en la industria de producción de dióxido de titanio.” Tesis doctoral, Universidad de Huelva. Departamento de Física Aplicada, 2010.

Textos antigos:

Epictetus. Dissertationes. Edited by Heinrich Schenkl. Stuttgart: Teubner, 1916.

Montaigne, Michel de. The Complete Essays. Translated and edited by M. A. Screech. London: Penguin Books, 1993.

Diccionarios e enciclopedias:

Dictionary of the Middle Ages. Edited by Joseph R. Strayer et al. 13 vols. New York: Scribner, 1982–89.

West's Encyclopedia of American Law. s.v. "North Atlantic Treaty Organization." 2nd ed. 10 vols. Detroit: Thompson Gale, 2005.

E-Books:

Kurland, Philip B., and Ralph Lerner, eds. The Founders’ Constitution. Chicago: University of Chicago Press, 1987. http://press-pubs.uchicago.edu/founders/.

Russell, Martin. Beethoven's Hair: An Extraordinary Historical Odyssey and a Scientific Mystery Solved. New York: Broadway Books, 2001. ebrary collections ebook.

Artigos de internet e xornais:

Humphrey, Laura L. "Structural Analysis of Parent-Child Relationships in Eating Disorders." Journal of Abnormal Psychology 95, no. 4 (November 1986): 395–402. https://doi.org/10.1037/0021-843X.95.4.395.

Manjoo, Farhad. “Snap Makes a Bet on the Cultural Supremacy of the Camera.” New York Times, March 8, 2017. https://www.nytimes.com/2017/03/08/technology/snap-makes-a-bet-on-the-cultural-supremacy-of-the-camera.html.

Mead, Rebecca. “The Prophet of Dystopia.” New Yorker, April 17, 2017.

Costa, Jordi. "Vetusta posmodernidad." El País (Madrid), Noviembre 2, 2007.

Páxinas web:

Biblioteca de la Universidad de Sevilla. “Guías de la BUS: Herramientas y guías para encontrar y gestionar la información.” Mayo 1, 2014. http://guiasbus.us.es/guias.

Watson, Ivan. "Tunisians Vote in First Election Following Arab Spring." CNN.com. Last modified October 23, 2011. http://www.cnn.com/2011/10/23/world/africa/tunisia-elections/index.html.

- Citas de artigos e webs nas notas ao final:

Amy Harmon, "DNA Gatherers Hit a Snag: The Tribes Don't Trust Them," New York Times, December 10, 2006, http://www.nytimes.com/2006/12/10/us/10dna.html.

“About Yale: Yale Facts,” Yale University, accessed May 1, 2017, https://www.yale.edu/about-yale/yale-facts.

Pés de ilustracións:

Fig. 1. Gisbert Pérez, Antonio, Fusilamiento de Torrijos y sus compañeros en las playas de Málaga, 1888. Óleo, Museo Nacional del Prado, Madrid

Para casos que non aparecen indicados aquí, prégase consultar o Chicago Manual of Style (17ª  edición): http://www.chicagomanualofstyle.org/tools_citationguide.html

A sangría da primeira liña dos parágrafos, tanto no texto como nas notas, farase coa opción específica do menú formato ou deseño de parágrafo. Os mapas, gráficos, debuxos, planos (sen enmarcar) e fotografías irán numerados consecutivamente en caracteres arábigos (fig. 1), (fig. 2), etc. Os pés correspondentes deben ser o máis completos posible (autor, obra, cronoloxía, localización e copyright se fora necesario). Os debuxos realizaranse sobre papel branco de boa calidade. As fotografías presentaranse en formato TIFF ou JPEG cunha resolución mínima de 300 ppp. En cada artigo poderán incluírse ata 15 figuras.

ENVÍOS

A integración da revista QUINTANA na plataforma Open Journal Systems, xestionada dentro do Portal Dixital de Revistas da Universidade de Santiago de Compostela – http://www.usc.es/revistas/index.php/quintana – fai posible o envío directo dos artigos para a sección de COLABORACIÓNS. Para iso é necesario rexistrarse como autor na sección “Autores” do menú superior, e a continuación seguir as indicacións para cargar arquivos de textos e imaxes.

Recoméndase que os autores revisen a inclusión completa dos metadatos correspondentes a título, nome do autor/a, afiliación e datos de contacto, resumo, palabras chave e código ORCID.

Como orientación xeral, os traballos rexistrados antes do 31 de xaneiro de cada ano terán preferencia para ser admitidos no número dese mesmo ano.

Os artigos, con título, resumo e palabras chave, deben incluir os seguintes datos e arquivos :

- Título, nome e afiliación do autor, código ORCID e email, xunto co resumo e palabras chave

- Arquivo de texto principal gardado como Word, coas notas ao final (non se admiten notas ao pé)

- Lista de referencias bibliográficas en arquivo específico baixo o título “REFERENCIAS”

- Lista de ilustracións cos pés correspondentes, numeradas como Fig. 1, Fig. 2, etc…

- Arquivos de imaxes numerados (Fig. 01, Fig. 02, …) e en formato JPEG ou TIFF

Os editores resérvanse o dereito de facer leves alteracións nos traballos recibidos coa única finalidade de corrixir erros mecánicos ou lingüísticos. Se as modificacións necesarias fosen considerables, consultarase ao autor para pedirlle a súa aprobación para tal efecto. Os editores tamén se reservan a non publicación das figuras que carezan da calidade suficiente.

As probas de imprenta serán revisadas polos autores, os cales efectuarán os cambios mínimos necesarios, corrixirán os erros de impresión e devolveranas nun prazo dunha semana a partir da data de recepción. O atraso na devolución das probas implicará a súa publicación sen as correccións do autor.

NORMAS PARA O ENVÍO DE RESEÑAS DE LIBROS

QUINTANA acepta publicar reseñas de libros baixo a condición de que o autor da reseña non comparta a mesma afiliación académica ou institucional co autor do libro. As reseñas serán aprobadas e aceptadas polo Comité de Redacción.

As reseñas terán un máximo de 3.000 palabras (incluindo título, autor, editor e datos de publicación, ISBN e número de páxinas)

Para calquera dúbida ou consulta, contactar coa revista: revistaquintana@gmail.com

Páxina Web: www.usc.es/revistas/index.php/quintana