Main Article Content

Mikel Asensio Brouard
Universidad Autónoma de Madrid
Spain
https://orcid.org/0000-0002-1020-5486
No 19 (2020), Events and trends, pages 383-391
DOI: https://doi.org/10.15304/qui.19.7327
Submitted: 11-12-2020 Accepted: 18-01-2021 Published: 18-01-2021
Copyright How to Cite
Cited by

Article Details

References

Alkin, Marvin C., and Christina A. Christie. “An Evaluation theory Tree.” In Evaluation Roots, edited by C. Alkin Marvin, 2-65. New York: SAGE, 2004.

Asensio, Mikel. “Como el agua que fluye: formar para lo informal.” Información Psicológica 113 (2017): 70-84.

Asensio, Mikel, Castro, Yone, Asenjo, Elena, y Juan Botella. “Meta-análisis sobre estudios T&T en museos y exposiciones.” Arkeologi Museoa: Los Cuadernos del Arkeologi 8 (2017): 115-136.

Asensio, Mikel, Pérez, Gabriel, y Pilar Caldera. “Del Museo virtual al Museo digital: el caso del Museo Frontera.” En Lazos de Luz Azul. Museos y Tecnologías 1, 2 y 3.0, editado por Mikel Asensio y Elena Asenjo, 299-324. Barcelona: UOC, 2011.

Asensio, Mikel, y Elena Pol. “The Never-ending Story About Heritage and Museums: Four Discursive Models.” In Handbook of Research in Historical Culture and Education, edited by Mario Carretero, Stephan Berger and Maria Grever, 755-780. New York: Palsgrave, 2017.

Asensio, Mikel, Santacana, Joan, y Elena Asenjo. “Avaluació d’APP per a un patrimoni inclusiu.” En App, arqueología & m-learning. Reconstruir, restituir, interpretar i avaluar, editado por Joan Santacana, Mikel Asensio y N. Nayra Llonch, 73-103. Barcelona: Dalmau, 2018.

Christie, Christina A., and Marvin C. Alkin. “Evaluation theory tree re-examined.” Studies in Educational Evaluation 34 (2008): 131–135.

Chouinard, Jill Anne. “The Case for Participatory Evaluation in an Era of Accountability.” American Journal of Evaluation 34, no. 2 (2013): 237-253.

ICOM. “Los museos ante los desafíos de COVID-19 continúan comprometidos con las comunidades.” Abril 4, 2020. https://es.unesco.org/news/museos-desafios-covid-19-continuan-comprometidos-comunidades