Contido principal do artigo

Andrés Barge Gil
ICAE, GRIPICO and DANAE. Complutense University of Madrid
España
https://orcid.org/0000-0003-0208-3914
Carlos Vivas-Augier
The Depository Trust and Clearing Corporation
Estados Unidos
https://orcid.org/0009-0005-4708-8569
Vol 33 No 3 (2024), Artigos, páxinas 9514
DOI https://doi.org/10.15304/rge.33.3.9514
Recibido: 07-11-2023 Aceptado: 24-06-2024 Publicado: 07-11-2024
Copyright Como citar Citado por

Resumo

Este manuscrito contribúe á literatura sobre a cooperación de empresas con universidades e Knowledge Intensive Business Services (KIBS) enmarcando a análise segundo a literatura sobre efectos causais, comparando o efecto de cada un dos axentes e explorando qué empresas se benefician máis da cooperación cun socio específico. Os resultados mostraron que o efecto axustado polo sesgo provoca ao redor dun 27-30% de aumento das vendas de novos produtos para ambos os tipos de socios. Unha vez utilizadas as covariables e os efectos fixos, considérase pouco probable que este efecto sexa debido a factores inobservables que varían co tempo. Ademais, temos mostrado que as empresas que máis se benefician da cooperación coas universidades son diferentes das que máis se benefician da cooperación cos KIBS.