Turismo LGTB. Unha aproximación ao caso de Galicia
Contido principal do artigo
Resumo
Palabras chave
Detalles do artigo
Citas
ACTUALIDADGAY.COM (2012): Nova edición do GaliciaGay Spring Festival. (02/08/12). <http://www.actualidadgay.com/uncategorized/nueva-edicion-del-galiciagay-spring-festival/>.
AGENCIA EFE (2009): “El turismo gay, una mina de oro en tiempos de crisis”, La Vanguardia, de 11/11/09. Madrid: Agencia EFE. <http://www.vanguardia.com.mx/turismogayunaminadeoro-429812.html>.
AGENCIA EUROPA PRESS (2010): El turismo gay mejora sus previsiones para la segunda mitad de 2010, según Circuit Festival (12/04/10). Madrid: Agencia Europa Press. <http://www.europapress.es/economia/noticia-economia-turismo-turismo-gay-mejora-previsionessegunda-mitad-2010-circuit-festival-20100412131744.html>.
CEDRÉS, N. (2009): “Los turistas gay gastan un 23% más”, Hosteltur.com, de 25/08/09. <http://www.hosteltur.com/62824_turistas-gay-gastan-23-mas.html>.
CLIFT, S.; FORREST, S. (1999): “Gay Men and Tourism: Destinations and Holiday Motivations”, Tourism Management, 20, pp. 615-625.
COMMUNITY MARKETING, INC. (2010): 14th Annual Gay & Lesbian Tourism Report: Exploring Tourism and Hospitality Opportunities in the Gay and Lesbian Marketplace. .
ERSOY, G.K.; OZER, S.U.; TUZUNKAN, D. (2012): “Gay Men and Tourism: Gay Men’s Tourism Perspectives and Expectations”, Social and Behavioral Sciences, 41, pp. 394-401.
FERNÁNDEZ SALINAS, V. (2007): “Comunidad gay y espacio en España”, Boletín de la AGE, 43, pp. 241-260.
HUGHES, H. (1997): “Holidays and Homosexual Identity”, Tourism Management, 18 (1), pp. 3-7.
INSTITUTO DE ESTUDIOS TURÍSTICOS (2010): Informe anual de Familitur 2010. Madrid: Instituto de Estudios Turísticos.
JENSEN-CAMPBELL, C. (2004): The Gay/Lesbian Travel Marketplace. (White Paper). San Francisco, CA: VP Marketing, USDM.net.
MELIÁN GONZÁLEZ, A.; MORENO GIL, S.; ARAÑA, J. (2011): “Gay Tourism in a Sun and Beach Destination”, Tourism Management, 32, pp. 1027-1037.
MINTEL (2000): The Gay Holiday Market. London: Mintel International Group Limited.
MONER, C.; ROYO, M.; RUIZ MOLINA, M.E. (2006): “El mercado homosexual: un estudio para Cataluña”, Estudios Turísticos, 167, pp. 103-129.
MONTERRUBIO, J.C. (2008): “Comunidades receptoras y percepciones. Un estudio sobre turismo y sexualidad”, Teoría y Praxis, 5, pp. 145-160.
MONTERRUBIO, J.C.; HUGHES, H.; MILLER, A.; MASON, P. (2007): “Gay Men’s Sexual Behaviour in a Holiday Destination”, e-Review of Tourism Research (eRTR), 5 (3), pp. 56-63.
MUÑOZ, X. (2008): “El turismo gay se afianza cada vez más en el mercado”, Hosteltur.com, de 22/01/08). <http://www.hosteltur.com/49604_turismo-gay-se-afianza-cada-vez-mercado.html>.
PRITCHARD, A.; MORGAN, N.J. (1997): “The Gay Community: A Meaningful Market Segment?”, Journal of Targetting, Measurement and Analysis on Marketing, 6 (1), pp. 9-20.
PRITCHARD, A.; MORGAN, N.J.; SEDGELY, D. (1998): “Reaching Out to the Gay Tourist: Opportunities and Threats in an Emerging Market Segment”, Tourism Management, 19 (3), pp. 273-282.
RUSSEL, P. (2001): “The World Gay Travel Market”, Travel & Tourism Analyst, 2, pp. 37-57.
SANTOS SOLLA, X.M. (1998): “O espacio da homosexualidade en Galicia”, Fluxos, 1, pp. 23-34.
TEBJE, M. (2006): “South Africa’s Promotion to the Gay Market”, The Tourism Network, pp. 1-8.
TURESPAÑA (2009): Análisis, cifras, tendencias y perfiles del segmento LGTB internacional. Madrid: Ministerio de Industria, Energía y Turismo. Turespaña.
UNIVERSIDAD DE HUELVA (2003): “La apuesta por el turismo homosexual”, Revista de Turismo de la Universidad de Huelva. <http://www.uhu.es/uhutur/documentos/npturisticos2/Turismo%20homosexual.pdf>.
WAITT, G.; MARKWELL, K. (2006): Gay Tourism. Culture and Context. New York, NY: The Haworth Hospitality Press.
Artigos máis lidos do mesmo autor/a(s)
- María Nieves Losada Sánchez, María Elisa Alén González, Trinidad Domínguez Vila, Aproximación ao perfil e ao comportamento do turista senior , Revista Galega de Economía: Vol 23 No 2 (2014)