Contido principal do artigo

Pedro Mendonça Silva
Instituto Politécnico do Porto – ISCAP
Portugal
https://orcid.org/0000-0002-2463-0408
Biografía
Ana Pinto Lima
Instituto Politécnico do Porto – ISCAP
Portugal
https://orcid.org/0000-0001-7804-8010
Biografía
Sandrina Francisca Teixeira
Instituto Politécnico do Porto – ISCAP
Portugal
https://orcid.org/0000-0002-5859-0002
Biografía
Vol 32 No 2 (2023): Número Extraordinario. Empreendedorismo na idade da economía dixital, Artigos, páxinas 1-20
DOI https://doi.org/10.15304/rge.32.2.8606
Recibido: 02-08-2022 Aceptado: 28-10-2022 Publicado: 26-01-2023
Imaxes
Copyright Como citar Artigos máis lidos do mesmo autor/a(s) Citado por

Resumo

A dixitalización cambiou o papel dos vendedores e, en consecuencia, a dinámica das súas operacións na interface entre o provedor e o cliente. Na actualidade, un vendedor é chamado a miúdo para resolver as consultas dos clientes, o que implica asumir o papel de intraemprendedor para crear internamente unha solución. Este estudo contribúe á literatura enchendo un baleiro en relación cos vendedores intraemprendedores e os seus usos da tecnoloxía de vendas. Esta investigación céntrase no intraemprendemento dos vendedores e investiga explicitamente os seus antecedentes. Elixiuse a técnica de modelización de ecuacións estruturais por considerala a máis adecuada para a análise. Os datos da investigación realizada con 565 vendedores portugueses revelan que o uso da tecnoloxía de vendas inflúe no seu comportamento intraemprendedor grazas aos sistemas de información. Por último, este estudo engade un coñecemento inestimable á literatura, ofrece unha visión valiosa aos directores de vendas e propón futuras liñas de investigación.