Contido principal do artigo

Katrin Kizilkan
Leuphana University Luneburg
Alemaña
https://orcid.org/0000-0003-1381-8541
Vol 32 No 2 (2023): Número Extraordinario. Empreendedorismo na idade da economía dixital, Artigos, páxinas 1-25
DOI https://doi.org/10.15304/rge.32.2.8582
Recibido: 26-07-2022 Aceptado: 24-10-2022 Publicado: 26-01-2023
Imaxes
Copyright Como citar Citado por

Resumo

O crowdfunding é un enfoque popular para que os emprendedores obteñan apoio financeiro e, por tanto, gañou importancia na literatura e na práctica nos últimos anos. Os comportamentos comunicativos dos emprendedores que conducen ao éxito dunha campaña serán resumidos e ampliados por novos achados. Como valor engadido teórico, este artigo ofrece o primeiro intento de transferir as teorías da comunicación ao campo do crowdfunding baseado en recompensas para revelar os determinantes do éxito no comportamento dos usuarios de crowdfunders. O obxectivo deste artigo é dar recomendacións prácticas aos iniciadores sobre como levar a cabo unha campaña con éxito e, en xeral, sobre como poden aproveitar ao máximo os medios sociais. Mediante a análise do conxunto de datos das campañas de crowdfunding de Startnext, a maior plataforma de crowdfunding baseada en recompensas de fala alemá, identifícanse novos factores de éxito utilizando métodos de análises multivariante. Os resultados mostran que os medios sociais poden ofrecer un valor significativo para os empresarios en termos de márketing se se utilizan de forma estratéxica e frecuente.