É necesario rexistrarse Rexistrarse e identificarse Vaia a identificación para poder enviar artigos online e para comprobar o estado dos envíos.

Os autores deben verificar que o seu envío cumpre as seguintes directrices. Os envíos que non cumpran algunha destas directrices poderán ser rexeitados.

  • A petición non foi publicada previamente, nin se presentou a outra revista (ou se proporcionou unha explicación en Comentarios ao editor).
  • A petición non foi publicada previamente, nin se presentou a outra revista (ou se proporcionou unha explicación en Comentarios ao editor).
  • O texto cumpre cos requisitos bibliográficos e de estilo indicados nas Normas para autoras/es.
  • Se está enviando un traballo a unha sección da revista que se revisa por pares, ten que asegurarse que as instrucións que figuran en Asegurando unha revisión a cegas foron seguidas.
  • Se o artigo inclúe calquera tipo de material que requira permiso para a súa reprodución, debe facelo constar (use Comentarios ao editor) e proporcionar ao editor os correspondentes permisos. O editor, en calquera caso, exímese de toda responsabilidade derivada da eventual vulneración de dereitos de propiedade intelectual por parte do autor.

1. Tramitación de manuscritos

Os traballos que se propoñan para publicar en Labor deben ser orixinais e inéditos, é dicir, non deben estar en proceso de avaliación para a súa publicación noutra revista. O Comité de Redacción de Labor realizará unha primeira revisión de cada un dos artigos recibidos con obxecto de analizar a súa adecuación ás liñas temáticas da revista e a súa calidade. Se o traballo non cumpre os requisitos esixidos, será rexeitado, o que se lle comunicará á persoa que conste como contacto principal na plataforma. Unha vez aceptados, os manuscritos serán sometidos a un proceso de revisión de estilo que asegure que están adaptados ás normas de estilo de cada sección. Se fose necesario, os orixinais deben acompañarse dos permisos de reprodución de materiais, particularmente figuras ou imaxes tomadas de fontes alleas aos autores.

2. Características dos orixinais enviados

2.1. Labor acepta traballos escritos en español, francés ou inglés.

2.2 Os orixinais serán enviados como documento de texto (Office, LibreOffice), con inclusión de táboas, figuras ou imaxes, e serán tramitados a través da aplicación en liña.

2.3. As figuras (gráficos, mapas, ilustracións, etc.) enviaranse tamén como arquivos separados, en formato tif, jpg, eps ou png, con calidade non inferior a 600 dpi. Ademais, tanto os arquivos separados como as figuras incrustadas no texto deben ir identificados mediante un número coincidente en ambos os (gráfico 1, figura 2, táboa 3, etc.). Cando se usen en inicial absoluta, as letras iniciais de gráfico, figura, etc., escribiranse en maiúscula, igual que nos pés dos gráficos, táboas, etc. Cando se mencionen no texto, escribiranse en minúscula.

               Ex.: a. Como se indica na táboa 1, ... b. Táboa 1. Aparición da preposición no ALPI

2.4. Os textos onde se indiquen as fontes de financiamento e os agradecementos constarán na primeira nota ao pé de páxina. Estes textos deben ser breves e deben constituír un único parágrafo cada un.

2.5. Os envíos para a sección “Artigos” terán unha extensión máxima de 130 000 caracteres (incluíndo espazos, notas ao pé, títulos, resumos, palabras chave, referencias bibliográficas, etc.). Os documentos dirixidos á sección “Notas” non excederán os 60 000 caracteres, e as “Recensiones”, os 20 000.

2.6. Anonimato: eliminaranse todas as referencias completas ao autor, limitándose estas a a indicación: Autor/a (ano), sen especificar o resto da entrada na bibliografía final. Nesta, a indicación Autor/a (ano) ordenarase alfabeticamente entre AT e AV/AV, evitando introducilo na orde alfabética que lle correspondería. Eliminaranse tamén as referencias a proxectos, que se recuperarán concluída a fase de avaliación. Así mesmo, o/o autor/para comprobará que o seu nome non figura nas propiedades do documento. Unha vez superada a avaliación, o/o autor/para engadirá todas as referencias omitidas no lugar que lles corresponde.

2.7. Autoría. Nos traballos de autoría múltiple debe identificarse ao autor ou á autora responsable, que será tamén a persoa de contacto. É competencia do autor ou da autora responsable garantir o recoñecemento de todas as persoas que comparten a responsabilidade do traballo e asegurar que coñecen e aprobaron a versión final do documento. Os nomes dos autores ou autoras deben figurar ordenados alfabeticamente polo primeiro apelido no caso de que todos contribuísen por igual. Se a contribución de cada autor/para é diferente, debe facerse constar en nota utilizando a terminoloxía convencionalizada CRediT (https://casrai.org/credit/).

2.8. As normas de estilo están baseadas no estándar OSCOLA; aparecen detalladas no documento que se pode descargar aquí: https://revistas.usc.gal/index.php/labor/libraryFiles/downloadPublic/62