MARCO (Márketing y Comunicación Política): Novas
https://revistas.usc.gal/index.php/marco
<p><em>MARCO </em>é unha revista de carácter internacional, que editan conxuntamente a Universidade de Santiago de Compostela e a Asociación Latinoamericana de Investigadores en Campañas Electorais (ALICE).<br><em>MARCO </em>está orientada á difusión de investigacións en Comunicación Política e Mercadotecnia Política, e presta especial atención ás investigacións sobre campañas políticas en América Latina.<br>ALICE é unha organización fundada en 2012, e que centra a súa actividade no estudo dos novos retos que afronta a Comunicación Política e a Mercadotecnia Política.<br>ALICE conta actualmente con máis de 600 socios, de países como Alemaña, Arxentina, Brasil, Chile, Colombia, Costa Rica, Ecuador, España, Estados Unidos, Honduras, México, Panamá, Perú, Portugal, República Dominicana, Uruguai e Venezuela.<br>A revista <em>MARCO </em>acepta artigos e publícaos en español, portugués e inglés. As linguas do portal web son ou galego, español e ou inglés.</p> <p> </p>es-ESSat, 09 May 2020 08:05:26 +0200OJS 3.1.2.4http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss60